9.1.2020

חשש לעיכובים משמעותיים בפתיחת הקו האדום - הקו הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן - שתוכנן להיפתח במהלך 2021. בנוסף, עידכן בלינקוב כי צפויה חריגה בתקציב שיועד לבניית הקו. עלות הקו היא יותר מ-15 מיליארד שקל. על עיכובים אלו התריעה הצלחה לא פעם בעבר.

הדירקטוריון עודכן כי הנהלת החברה, שבראשה המנכ"ל החדש חיים גליק, עורכת בימים אלה בדיקה להערכת העיכובים והחריגות בתקציב. בדיקת הסוגיות החלה לפני כחודשיים, עם כניסתו של גליק לתפקיד, וחברי הדירקטוריון יקבלו עדכון באחת הישיבות הקרובות. 

בחודשים האחרונים נחשפו לציבור בעקבות בקשת חופש מידע של הצלחה, שורה של דוחות ביקורת פנים של נת"ע, שהצביעו על כשלים שונים בניהול החברה ובפרוייקטים שבאחריותה.

דו"חות חברת הבקרה החיצונית לפרויקט, "אג'יס", שמדווחת למשרדי האוצר והתחבורה על התקדמות - אינם גלויים לציבור. המשרדים סירבו לספק אותו ל-TheMarker על אף פניות רבות ובקשת חופש מידע שהוגשה על ידי עו"ד אלעד מן, לפני כמעט שנה. באוקטובר האחרון גם הוגשה עתירה בנושא על ידי הצלחה.
לדיווח של אסנת ניר ב TheMarker: https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.8378180
 
 
 
 
9.1.2020

חשש לעיכובים משמעותיים בפתיחת הקו האדום - הקו הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן - שתוכנן להיפתח במהלך 2021. בנוסף, עידכן בלינקוב כי צפויה חריגה בתקציב שיועד לבניית הקו. עלות הקו היא יותר מ-15 מיליארד שקל. על עיכובים אלו התריעה הצלחה לא פעם בעבר.

הדירקטוריון עודכן כי הנהלת החברה, שבראשה המנכ"ל החדש חיים גליק, עורכת בימים אלה בדיקה להערכת העיכובים והחריגות בתקציב. בדיקת הסוגיות החלה לפני כחודשיים, עם כניסתו של גליק לתפקיד, וחברי הדירקטוריון יקבלו עדכון באחת הישיבות הקרובות. 

בחודשים האחרונים נחשפו לציבור בעקבות בקשת חופש מידע של הצלחה, שורה של דוחות ביקורת פנים של נת"ע, שהצביעו על כשלים שונים בניהול החברה ובפרוייקטים שבאחריותה.

דו"חות חברת הבקרה החיצונית לפרויקט, "אג'יס", שמדווחת למשרדי האוצר והתחבורה על התקדמות - אינם גלויים לציבור. המשרדים סירבו לספק אותו ל-TheMarker על אף פניות רבות ובקשת חופש מידע שהוגשה על ידי עו"ד אלעד מן, לפני כמעט שנה. באוקטובר האחרון גם הוגשה עתירה בנושא על ידי הצלחה.
לדיווח של אסנת ניר ב TheMarker: https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.8378180